aankondiging bestuur - nieuwe (kandidaat) voorzitter

8 april 2024 20:30

Beste Leden,

We zijn verheugd jullie te kunnen melden dat we een kandidaat hebben gevonden om de voorzittersrol van Maarten Metz over te nemen. Clubman in hart en nieren Marc Keeris heeft afgelopen week laten weten graag de nieuwe voorzitter te willen worden. We zijn hier als bestuur buitengewoon content mee en stellen Marc dan ook graag voor als de nieuwe voorzitter. Dit zal natuurlijk nog wel officieel bekrachtigd dienen te worden op de algemene ledenvergadering in oktober van dit jaar.

We kunnen ons haast niet voorstellen dat mensen Marc niet kennen, maar hierbij toch een introductie. Marc is getrouwd met Miriam en samen hebben ze twee dochters Yanthe en Nanne, en een hond Sam. Marc is al jaren werkzaam bij de MCB in Valkenswaard als Field Accountmanager. Wat voetbal betreft is Marc al vanaf 1985 lid van VV Steensel en heeft hij in de jeugd, Steensel 1, Steensel 2, Steensel 3 en bij Steensel 45+ gevoetbald. Daarnaast is Marc een meer dan trouwe vrijwilliger, want hij is al actief geweest als secretaris in het bestuur, aanspreekpunt van de activiteitencommissie, lid van de 75-jarig jubileumcommissie, aanspreekpunt jeudbestuur, interim trainer van Steensel 1 en kampioenenmaker van Steensel 2 in 2013/2014. Op dit moment is hij nog actief als leider/trainer van de dames.

Eventuele tegenkandidaten kunnen zich melden bij het bestuur voor de algemene ledenvergadering (datum dient nog bepaald te worden).

Met sportieve groet,

Bestuur VV Steensel

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!